Skip to main content
Je nieuwe lievelingstas, op maat gemaakt bij vanJet design®
Klantenservice

Klantenservice

vanJet design® streeft ernaar om de beste service te verlenen aan onze klanten.

Bezorging Retour Contact

Bezorging

Nadat u een bestelling hebt geplaatst zullen wij uw bestelling met uiterste zorg zo snel mogelijk (weekenden en feestdagen uitgezonderd) bij PostNL afleveren voor verzending.

Indien de levertijd langer dan 5 werkdagen zal duren, neemt vanJet design® contact met u op. Wij proberen dan samen een andere termijn of oplossing te vinden. Dit geeft geen recht op enigerlei korting of schadevergoeding. Echter indien de leveringstermijn de termijn van 30 dagen overschrijdt, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren. Het door u reeds gestorte bedrag zullen wij dan zo snel mogelijk terugstorten.

Indien u niet thuis bent op het moment van afleveren wordt uw pakket een tweede maal aangeboden door de postbode van PostNL. Of u ontvangt een briefje in de bus met daarop de informatie over het postkantoor waar u het pakketje kunt afhalen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Nadat u een bestelling hebt geplaatst zullen wij uw bestelling met uiterste zorg zo snel mogelijk (weekenden en feestdagen uitgezonderd) bij PostNL afleveren voor verzending.

Indien de levertijd langer dan 5 werkdagen zal duren, neemt vanJet design® contact met u op. Wij proberen dan samen een andere termijn of oplossing te vinden. Dit geeft geen recht op enigerlei korting of schadevergoeding. Echter indien de leveringstermijn de termijn van 30 dagen overschrijdt, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren. Het door u reeds gestorte bedrag zullen wij dan zo snel mogelijk terugstorten.

Moet ik de verzendkosten betalen?
Uw bestelling wordt gratis verzonden. U betaalt dus geen bezorgkosten.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Uw pakket is te volgen d.m.v. een Track & Trace link. Deze wordt na uw bestelling automatisch per e-mail naar u toegestuurd. Heeft u geen trackingcode ontvangen, of heeft u een andere vraag m.b.t. het volgen van uw pakket, neemt u dan contact op met de klantenservice.
Kan ik mijn adres wijzigen?
Mocht u uw bezorgadres willen wijzigen na de bestelling, neemt u dan contact op met onze klantenservie.

Retour

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over uw aankoop. Mocht dit niet het geval zijn, dan mag u het artikel altijd retourneren.

Wat is de retourtermijn?
Het artikel ruilen kan binnen 14 dagen.
Zijn de retourkosten voor eigen rekening?
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.
Kan ik in het Atelier retourneren?
Het is mogelijk om in het atelier te retourneren. Neemt u dan a.u.b. de factuur / aankoopbewijs mee.
Garantie en Service
Voor onze garantievoorwaarden verwijzen we u graag naar de Algemene Voorwaarden. Voor serviceverzoeken kunt u altijd contact met ons opnemen.